Жалпы орта білім беретін «Білім» мектеп-гимназиясыныңтәрбие жұмысы бойынша 2022-2023 оқу жылында жасалған жұмыстар туралы ақпарат

Қазақстан Республикасы білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес, оқу-тәрбие процесі білім алушылардың интеллектуалдық, патриоттық, рухани-адамгершілік пен дене дамуын қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық тәсілдер мен құндылықтарға негізделіп жүзеге асырылады.
Аталған ұстанымға сәйкес, Жалпы орта білім беретін «Білім» мектеп-гимназиясында да тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптар: отбасы мектеп жалпы қоғамның жаппай қатысуыменкешенді түрде жүргізіліп келеді.
Тәрбие жұмысын ұйымдастыру барысында негізгі нормативтік құжаттар басшылыққа алынды.
Жалпы мектептегі тәрбие жұмысының негізгі мәселесі – Оқушылардың бойында азаматтық және ұлттық патриотизмді қалыптастыра отырып, елімізді құрметтейтін, дәстүрімізді дәріптейтін, жан-жақты біліммен қаруланған тұлға тәрбиелеу.
Тәрбие мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Өзін-өзі дамыту, оқушылардың жеке басының өзін-өзі анықтауы, олардың қоғамдағы сәтті әлеуметтенуі үшін жағдай жасау.
2022-2023 оқу жылындағы тәрбие міндеттері:
1) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отаны — Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу.
2) оқушылардың оқу іс-әрекетіне тұрақты ынтасын дамыту, білім беру мен өз бетінше білім алудың өмір мен қызмет үшін маңыздылығын ұғыну.
3) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты, проблемаларды өз бетінше шешу қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау арқылы зияткерлікті байыту.
отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне баулу; қазақ және басқа да этностар мен Қазақстанның этностық топтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгеру.
4) елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке адамның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру.
5) тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруға саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымды; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту.
6) тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруға саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымды; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту.
7) әлеуметтік маңызы бар балалар, отбасы және ата-ана бастамаларын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау.
8) балаларды тәрбиелеуде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру.
9) балаларды тәрбиелеу саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру.
10) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру.
11) Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қадағалаусыздықтың алдын алу және жасөспірімдер арасындағы нашақорлықтың алдын алу бойынша жұмыс істеу, «қатер» тобындағы балаларды мектеп өміріне, сыныпқа, үйірмелер, секциялар сабақтарына барынша тарту.
12) Оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту бағдарламасына сәйкес кеңінен қолдану.
2022-2023 оқу жылына арналған мектептің тәрбие қызметінің басым бағыттары:
1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.
2. Рухани-адамгершілік тәрбие.
3. Ұлттық тәрбие.
4. Отбасылық тәрбие.
5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Жоспарланған нәтижелер:
•Түлектің патриот азамат ретіндегі моделі, білімді адам, еркін, мәдени, адамгершілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті тұлға, әлеуметтік жетілу, өз іс-әрекеті үшін жауапкершілік, жеке тұлғаны сезіну, қоғамдық тану қажеттілігі, қажетті білім деңгейі. Оқушылар ұлттық құндылықтар туралы түсініктерін қалыптастырды.
• Оқушылар жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағытталған оқушылардың өзін-өзі басқарудың ұжымдық шығармашылық қызметіне белсенді қатысады.
• Тәрбие жұмысының жүйесін тақырыптық кезеңдерге батыру арқылы ұйымның арқасында барынша ашық, қисынды болды; мұндай жүйе тәрбие жұмысының әрбір бағытын іске асыруға бағдарланған.
• Оқушылардың ең көп саны қосымша білім беру жүйесіне енгізілген. Үйірмелерде сабақтарды ұйымдастыру адамның таным мен шығармашылыққа деген ынтасын дамытуға бағытталған.
• Сынып жетекшілерінің кәсіби шеберлігі мен өзін-өзі тәрбиелеуге деген ынтасы артты, соның арқасында сыныптардағы тәрбие жұмысының тиімділігі артты.
• Оқу процесінің тиімділігін бақылау жүйесі оқу процесінде болып жатқан өзгерістерді және оларды тудыратын факторларды уақтылы анықтауға және талдауға мүмкіндік береді.
• Ата-аналардың педагогикалық мәдениеті арттырылды, жұмыс жүйесі ата-аналардың шығармашылық әлеуетін ашуға, Отбасы дәстүрлері мысалында отбасылық тәрбиені жетілдіруге, бала тәрбиесіндегі отбасының рөлін күшейтуге ықпал етеді.
Сынып сағаттарын өткізу сабақ кестесіне сәйкес жүзеге асырылды.
Сонымен қатар оқу жылы барысында жеке жоспарға сәйкес:
— Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі мектеп Кеңесі туралы ереже таныстырылып, жоспарға сәйкес жұмыстар жүргізілді.
— Психологиялық қызмет туралы ереже немесе әлеуметтік-психологиялық қызмет туралы ережеге сәйкес мектеп психологтарымен бірлескен жұмыстар атқарылды.;
— Сынып жетекшілерін әдістемелік бірлестігі құрылып, сынып жетекшілер жұмысын жолға қою жандандырылды.;
— Оқушылардың өзін-өзі басқаруы туралы ереже таныстырылды;
— Ата-аналар жиналыстарын, кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардыңалдын алу жөніндегі кеңестерді өткізіліп отырды.
Тәрбие жұмысының негізгі ұйытқысы – сынып жетекшісі дейтін болсақ, 2022-2023 оқу жылына арналған сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестік отырысының жоспары жасақталып, бірлестік жетекшілері тағайынлады.
1-4 сыныптарға Тағаева Торғын Дүйсенбайқызы
6-8 сыныптарға Сәрсенғалиева Ляйла Мұратқызы
5,9-11 сыныптарға Рысқұлова Ақгүл Баяхметова тағайындалып, оқу жылы барысында жоспарлы түрде жүйелі жұмыстар атқарды.
Сынып жетекшілер бірлестігі жұмысының негізгі мазмұны:
1. Өзара тәжірибе алмасу бағытында сынып сағаттарына қатысу
2. Сынып сағаттары мен тәрбие сағаттары жоспарларының жазылу барысын бақылау
3. Білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасының орындалуын жүзеге асыру
4. Сынып сағаттары, сыныптан тыс кештер мен ертеңгіліктердің өтілуіне талдау жасау
5. Бірлестік мүшелерінің өзекті тақырыптарына қорытынды жасай отырып, инновациялық жұмыстарға жетелеу
6. Әр сынып жетекшілерінің сынып сағаттарында жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді қолдану
7. Сынып жетекшілерінің сынып сағаттарында көрнекі құралдарды тиімді пайдалануын қадағалау
8. Оқушылардың үйірмелерге, пәндік апталықтарға көбірек қатысуын қамтамасыз ету
9. Сынып белсенділерінің, дарынды оқушылардың жұмысын анықтау және олармен жұмыс жүргізу
10. Үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізу
11. Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу
12. Психолог кеңесі (пікірін таңдау)
13. Жас сынып жетекшілерінің сабақтарына қатысып, көмек көрсету
14. Озық тәжірибелі, жаңашыл жетекшілердің іс-тәжірибесін оқып-үйрену
15. Бірлестік отырысында сынып жетекшілерінің есебін, тәжірибесін тарату, шығармашылығының есебін тыңдау, бағалау, насихаттау.
16. Әр тоқсан соңында сынып жетекшілердің атқарған жұмыстары туралы есебін тыңдау.
17. Ай сайын бірлестік отырысын өткізу
18. Сынып жетекшілерінің білімін жетілдіру мен көтеруде курстар мен семинарларға қатысу.